Białe trapery / White Trappers

 Białe trapery  White Trappers


Dzisiaj na uwagę zasługują zdecydowanie buty. Ciężkie, skórzane w stylu glanów. Na bardzo grubej, traktorowej podeszwie. Jeszcze takich nie miałam i kupując je, nie miałam na nie pomysłu. Kupiłam je przypadkowo, na wyprzedaży. Po przyniesieniu do domu nadal nie miałam na nie pomysłu ale to, że są mega wygodne i skórzane, spowodowało, że postały sobie kilka dni w spokoju.
To była pierwsza stylizacja, którą wymyśliłam i od razu uwieczniłam na zdjęciach. Kolejne posypały się już bardzo szybko. 
Te buty są nie-sa-mo-wi-te !!! Uwielbiam je i noszę codziennie, w różnych konstelacjach. 
Widzę też, że zwracają uwagę na ulicy. 
Jeżeli któraś z Was miałaby na nie ochotę, to musicie liczyć na łut szczęścia w sklepach stacjonarnych, bo  na stronie internetowej nie ma po nich śladu. Moje musiały być ze zwrotu, bo leżały samotnie wciśnięte w kąt.
Lubię je tak bardzo, że chętnie kupiłabym jeszcze jedne takie same ! Tak mam; gdy dany ciuch wyjątkowo mi spasował, mam ochotę na zakup bliźniaczego, na wypadek, jakby ten pierwszy się zniszczył.

Stylizacja

Na pierwszy rzut poszedł wełniany krótki płaszcz, a pod nim bawełniana bluza z kapturem. Takie skojarzenie z punkami. Jednak punkiem nie byłam i nie jestem, więc po mojemu, białe jeansy, trochę koronki przy skarpetkach, skórzane rękawiczki z falbankami i biały skórzany shopper
Tak trochę inaczej niż zwykle.


Białe trapery  White Trappers

Białe trapery  White Trappers

Białe trapery  White Trappers

Białe trapery  White Trappers

Winter style, winter look

Winter style, winter look

Winter style, winter look

Winter style, winter look

Winter style, winter look

Winter style, winter look

White shopper bag

White shopper bag

Skórzane rękawiczki z falbankami

Black and White Style

BUTY - ZARA / PŁASZCZ - ZARA / BLUZA - PULL&BEAR / RĘKAWICZKI - RESERVED / SHOPPER - KARL LAGERFELD
FOTO - JUNIOR


CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Świetny look! :) Traperki są taaakie urocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Soniu, bardzo podoba mi się cały zestaw a buty są szczególne ! Choć rzadko noszę tego rodzaju buty ( mam kilka par podobnych) ale zawsze podziwiam u innych, bo mnie brakuje w nich troszeczkę obcasa ;-) Spodnie z dziurami koniecznie zabierz do Ełku jak byś namyśliła się mnie tam odwiedzić w Czerwcu (zobacz obrazek na miom profil FB odnośnie spodni z dziurami haha) Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam :) Zabiorę !
      To pierwsze takie moje buty, ale jestem nimi zachwycona. Będę je pokazywać jeszcze w wielu innych kombinacjach.
      Buziaki, Kochana !!!

      ps
      Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. Ach Ty to potrafisz zaskoczyć:))jest pięknie i wyjątkowo:))a przy okazji chcę takie rękawiczki:)))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne rękawiczki. Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)