Inspired by CHANEL

Inspired by CHANEL


Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację inspirowaną pokazem Chanel sezonu jesień - zima 2016/2017.
Powiało stylem retro i tym, co charakterystyczne dla słynnej Gabriel. Były tweedowe żakiety, kapelusz  i oczywiście perły, dużo pereł. 
Uwielbiam styl Chanel, nadal marzę o kultowej torebce, a dzisiaj mogłam choć trochę poczuć się wyjątkowo.
Jako tło celowo wybrałam ulubioną restaurację  "Park Szwajcaria ", której nie powstydziłby się sam Karl Lagerfeld

Stylizacja

Podstawą stylizacji jest krótki, dopasowany, czarny płaszczyk. Ozdabia go sznur pereł, które niespodziewanie są na wierzchu. Ulubione botki z perełkami tylko podkręciły całość.    Dzięki bogatej kolekcji mojej przyjaciółki całość zwieńczył  czarny melonik.  Torebkę dobrałam "po warunkach", czyli skórzana pikowaną ... "michaelkę"


Mój ulubiony cytat



Stylizacja z perłami, total black look

Stylizacja z perłami, total black look

Naszyjnik z pereł, perły, inspiracja Chanel

Stylizacja jesień 2017, stylizacja jesienna, total black look

Stylizacja jesień 2017, stylizacja jesienna, total black look

Stylizacja jesień 2017, stylizacja jesienna, total black look

Naszyjnik z pereł, perły, inspiracja Chanel

Inspired by Chanel

Total black look, stylizacja jesienna, stylizacje blogerek, Zara, Chanel

Total black look, stylizacja jesienna, stylizacje blogerek, Zara, Chanel

Total black look, stylizacja jesienna, stylizacje blogerek, Zara, Chanel

Inspired by Chanel

Total black look, stylizacja jesienna, stylizacje blogerek, Zara, Chanel

Botki z perełkami Zara

Park Szwajcaria Gliwice

Inspired by Chanel

Torebka Michael Kors, perły, total black look

Inspired by Chanel


PŁASZCZ - SH BIGA / SPÓDNICA - H&M / BOTKI - ZARA / KAPELUSZ - H&M / TOREBKA - MICHAEL KORS / 
FOTO - JUNIOR







CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Cudnie Soniu!!!!piękne zdjęcia:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie. Cała Ty. Zawsze kojarzysz mi się z Chanel. Czy w końcu obejrzałaś ten film o Chanel i Strawińskim? Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? Baaardzo mi miło :) Uwielbiam styl Chanel. Nie, filmu jeszcze nie oglądałam, najpierw chcę przeczytać wszystkie książki, które udało mi się zebrać. Danusiu, dziękuję ❤❤❤❤❤
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. Świetny pomysł na stylizacje i interpretacje zestawu z wybiegu w bardziej funkcjonalnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Będę kolejne moje propozycje.
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  4. Soniu, super inspiracja, prawie jak z pokazu! ;D fajnie Ci w tym meloniku! :) Bzrdzo mi się podobasz! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Super, że Ci się podoba, bo mam jeszcze inne pomysły wybiegowe.
      Buziaki !!!

      Usuń
  5. Wiesz, że lubię takie zabawy, więc jestem jak najbardziej na tak ☺ Pięknie to po swojemu skomponowałaś ☺ Wczoraj właśnie przymierzaĺam perły na kurtkę puchową ale od tego na szczęście odstąpiłam bo to teraz Twoja sytuacja ❤ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu kochana, wiesz, że to dzięki Tobie odważyłam się na swoją interpretację. Tak bardzo podobały mi się Twoje propozycje. perły z kurtką ? puchowa ? Super !!! Dawaj, pokazuj!
      Buziaki !!! ❤❤❤❤❤

      Usuń
  6. Świetnie Pani wygląda. Szkoda tylko, że brakuje zdjęć sukienki/spódnicy, bo zaintrygowała mnie ta koronka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniko :) Ta wystająca koronka to spódnica, którą pokazywałam już kilkakrotnie i jakoś nie pomyślałam, żeby ją wyeksponować. Zapraszam do starszych postów :)
      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  7. O wowww !!! :) Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowo Soniu! Piękna kompozycja:))

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest niewiarygodne - chyba w końcu to zrobię - kupię sobie tyle sznurów pereł, co Ty hahaha :))) Cudownie :))) Zawsze tak chciałam, nigdy się nie dorobiłam hahah Jesteś dla mnie tym ostatnim ogniwkiem - zaczynam zbierać - jeden już mam :)))) . SUPER !!!!! Kisses - Margot :))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te perły to takie zbiorowisko sprzed lat. Poluję na takie baardzo podobne do Chanel w Zarze, ale na razie tylko fotkę wrzucili. Ale moje to sztuczne ! Wcześniej jakoś nie myślałam nawet o prawdziwych ale ostatnio marzy mi się taki mały naszyjnik z prawdziwych ...
      Buziaki, Małgosiu !!!

      Usuń
  10. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)