Długa spódnica i duże grochy / Maxi skirt and big dots

Maxi i duże grochy  Maxi skirt and big dots

W życiu, jak w pogodzie; czasem słońce, czasem deszcz. U mnie ostatnio biomet był niezbyt korzystny, zachmurzenie duże, czasami całkowite, sporo opadów deszczu. Słońca mało.
To tak tytułem wyjaśnienia ciszy na blogu, fb i instagramie.
Własnie wyszło słońce ( dosłownie ! ) i oto jestem.

Stylizacja

Grochy to bardzo wdzięczny i lubiany wzór. Często powraca  jako trend. Jest bardzo lubiany przez projektantów. Te mniejsze kojarzone są głównie z latami pięćdziesiątymi, czyli stylem retro. No i oczywiście pin up girls i czerwoną szminką. Wzór ten pasuje zarówno małym dziewczynkom, jak i ich babciom. Wszystko zależy od tego, na jakiej części garderoby się pojawią, jakiej są wielkości i jak je połączymy.
        Bezpiecznie - w groszki jest bluzka, lub spódnica, do tego reszta gładka, w jednym z kolorów już się pojawiającym, reszta. Dla ożywienia czerwona torebka lub biżuteria. Dla bardziej odważnych czerwona szminka. 
        Odważnie - oprócz groszków możemy dodać inny wzór. Warunkiem jest zachowanie podobnej kolorystyki. Można założyć  każda rzecz w inny wzór ale w tych samych kolorach i np torebkę, czy buty w innym kolorze. 
        Na ostro - czyli np delikatna szyfonowa sukienka lub spódnica a do niej ciężkie motocyklowe buty i ramoneska.

Moją maxi spódnicę w wielkie grochy znacie już z posta znad oceanu, w Nowym Jorku. Tutaj
Dzisiaj pokażę ją trochę inaczej.  Dodałam trochę czerwieni; lakierowane jazzówki i skórzana torebka w ciekawym kształcie sprawiły, że grochy prezentują się inaczej. Weselej.
Ostrzegam, to nie jest moja ostatnia propozycja z tą mega spódnicą.

        
Blogerka inspiruje - grochy, polka dots

Blogerka inspiruje - grochy, polka dots

Blogerka inspiruje - grochy, polka dots

Duże grochy, spódnica w grochy, black and white

Duże grochy, spódnica w grochy, black and white

Duże grochy, spódnica w grochy, black and white

Duże grochy, spódnica w grochy, black and white

Grochy, ponadczasowy wzór

Grochy, ponadczasowy wzór

Grochy, ponadczasowy wzór

Grochy, ponadczasowy wzór

Michael Kors, GINNY

Stylizacje bogerek, wrzesień

red shoes, czerwone buty, lakierki

Michael Kors, GINNY

SPÓDNICA - BURLINGTON / KOSZULA - HM / TOREBKA - MICHAEL KORS "GINNY"
FOTO - JUNIOR

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Soniu rewelacyjna ta stylizacja, no i spódnica cudooo. Super , że podkręciłaś wszystko czerwonymi dodatkami. WOW!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą spódnicę, dlaczego jej nie mam !!!! Pięknie Soniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica i torebka :) Jak zawsze elegancko Soniu wyglądasz, ściskam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Soniu podziwiam, tak spódnica jest cudowna. Piękne czerwone dodatki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, patrząc na Ciebie poprawia mi się nastrój... Taka wesoła ta stylizacja, w przeciwieństwie do nie za wesołej pogody na zewnątrz. Mimo, że na strój składają się tylko 3 kolory, dzięki tym kropom całość jest bardzo barwna. Dla mnie super! Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna spódnica. To dobrze, że poprawił Ci się nastrój. Tak trzymaj!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, ta torebka to porostu bomba dodatek do tego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. ohh te grochy <3 cudownie wyglądasz, uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubię grochy i groszki ;) lubię takie stylizacje, plus czerwień super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenia mojego bloga. Jeżeli spodobało Ci się u mnie, zapraszam do obserwowania. Dziękuję za komentarz:)
Jeżeli masz ochotę napisz do mnie na sdziech@op.pl, na pewno odpiszę :)